close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תדעו האם כדאי לכם למחזר את המשכנתא?

מערכת שורשכג אייר, תשפא05/05/2021

האם מחזור משכנתא באמת משתלם? ובכן, כל יועץ משכנתאות יגיד לכם ש"משתלם" זוהי מילה יחסית.

תגיות:

מחזור משכנתא היא פעולה אשר נוקטים בה כאשר יש צורך לשנות את תנאי החזר ההלוואה. בפועל, בדרך כלל מחזור המשכנתא יחייב אתכם גם לשלם קנס מסוים על יציאה מהמסלול ומעבר למסלול אחר. האם יהיה כדאי למחזר את המשכנתא? בואו נדבר על זה.

לא פעם, אנחנו נוטלים עלינו הלוואות שמתבררות כקשות להחזירן עם השנים. בחלוף הזמן, המצב הכלכלי עשוי להשתנות והוא לעיתים משאיר אנשים ללא היכולת לעמוד בהלוואות. במקרים אלו יהיה ניתן לבצע מחזור משכנתא בעזרתו של יועץ משכנתא. ומהצד השני של הספקטרום, יש למשל מקרים בהם אנשים מעוניינים למחזר משכנתא בכדי לקצר את זמן החזר ההלוואה. כך או כך, יהיה חשוב לקבל סיוע מקצועי כאשר מעוניינים למחזר את המשכנתא. הנה כמה דגשי חשובים שכדאי להכיר בנושא.

מחזור משכנתא האם זה באמת משתלם?
האם מחזור משכנתא באמת משתלם? ובכן, כל יועץ משכנתאות יגיד לכם ש"משתלם" זוהי מילה יחסית. במקרים מסוימים מחזור המשכנתא ישתלם למבצעים אותו. במקרים אחרים, יהיה צורך לפעול בצעדים אחרים בכדי לשנות את תנאי החזר ההלוואה.

בין אם אתם מעוניינים לערוך שינוי כזה או אחר בתנאי המשכנתא שלכם, התוצאה הרצויה תהיה זהה. בשורה התחתונה, התוצאה הרצויה תהיה הקטנה של אחוזי החזר כספים, הקטנה של ריביות, הצמדות וכדומה. אם כך, כדאי להכיר 2 סוגים עיקריים של מחזור משכנתאות.

סוגים עיקריים של מחזור משכנתא
מעוניינים לשנות את תנאי החזר המשכנתא שלכם? אתם יכולים לעשות זאת באמצעות 2 דרכים עיקריות. אתם יכולים להסתייע בשירות של יועץ משכנתאות עבור מחזור משכנתא פנימי. יחד עם זאת, יועץ משכנתא יכול להמליץ לכם גם על מחזור משכנתא חיצוני. בואו נכיר את ההבדלים בין הסוגים העיקריים האלו של מחזור משכנתא.

אם אתם מעוניינים לבצע מחזור משכנתא פנימי, אתם בעצם משנים בעיקר את תנאי ההחזרים שלכם. בפועל, אתם תישארו בעצם באותו בנק משכנתאות שאצלו לקחתם את המשכנתא לפני שנים. מצד שני, יש לכם לבצע שינוי ניכר יותר של מסלול המשכנתא. השינוי יהיה מחזור משכנתא חיצוני, שמאפשר לכם לקחת את המשכנתא שלכם לבנק משכנתאות אחר.

צריכים למחזר משכנתא? קחו ייעוץ משכנתאות
אם אתם צריכים לבצע מחזור משכנתא, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע ביועץ. יועץ משכנתאות יוכל לספק לכם סיוע מקיף, שבסופו של תהליך תוכלו להוזיל משמעותית את עלויות ההחזרים. ורגע לפני שאתם מסתייעים ביועץ כזה או אחר, חשוב גם לדעת כיצד לבחור ביועץ הנכון.

בחיפושיכם אחר יועץ משכנתא מומחה, חשוב לקבל המלצות מהסובבים אתכם. אם אין באפשרותכם לקבל המלצות מבני משפחה וחברים, אפשר לסקור המלצות שונות באינטרנט. רק תוודאו שאתם מקבלים המלצות ממקורות מהימנים. יהיה חשוב לוודא שהמקור הממליץ נקי מאינטרסים כלכליים עד כמה שאפשרי.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה